Kledingkast

Gisteren bracht ik vol enthousiasme de nieuwe stoere rode overhemden van Minoti naar een klant. Haar zoon en onze Jace zitten samen in de klas en zijn dikke vriendjes van elkaar. Dus zij is meer dan alleen een klant. Ook met haar man heb ik regelmatig contact op het schoolplein en wisselen we de verhalen uit van onze jongens en maken we speelafspraken.

Helaas was zij al aan het werk en pakte haar man enigszins verbaasd de overhemden aan. Vrijwel direct volgende de zin: Wat heeft ze nou weer gekocht? Een beruchte vraag die volgens mij elke man stelt aan zijn vrouw als ze weer eens enthousiast met teveel kleding thuis aankomt

Dit zinnetje gaf mij ook gelijk een reminder aan mijn eigen man. Die ik dan weer enthousiast app of bel of bijna uit zijn auto sleur als hij thuiskomt van werken met de mededeling: ik heb toch zo iets leuks gezien! En de zin die daarop volgt is : Wat heb je nou weer gekocht? Want ondertussen heeft de tijd geleerd dat als ik enthousiast ben, het huis ineens volstaat met 270 paar Druppies laarsjes, 80 donkerblauwe sneakers, 24 avengers winterjassen of 90 longsleeves van Ninjago en Starwars :-)

Zo begon ook ons Minoti avontuur.

Samen met een concullega, die ondertussen een goede vriendin is geworden, zaten we te kijken naar leveranciers. Tijdens 1 van mijn vele scroll sessies op Google stuitte ik op Minoti. Ik appte haar gelijk: DIT MOET IK HEBBEN!!! Gevolgd door heel veel blije emoticons. Mijn man appte ik gelijk de link. Dit moet in de nieuwe najaarscollectie! Waarop de zin kwam: Wat heb je nou weer gekocht?

Ik nam contact op met Minoti en binnen het uur werd ik teruggebeld door de Sales agent van Nederlandse bodem. Zo makkelijk als ik dacht ik ga dat even verkopen bleek niks minder waar. Minoti is een hoogaanstaand merk wat niet zomaar verkocht mag worden. Ze hebben een naam en reputatie hoog te houden dus zijn ze zeer selectief in hun retailers. Ik snap het volledig. Kledingkansjes is maar een kleine webshop en wie zegt dat ik het waar kan maken om hun merk hier in de Randstad aan te bieden? Na 30 minuten beargumenteren waarom ik Minoti wilde verkopen kreeg ik goedkeurig. YEAAAAHHHHHH ik mag verkopen!!

Wat volgde was een avond met manlief 2 catalogussen met ieder 145 pagina’s doorkijken en te beslissen welke kleding we wilde gaan verkopen. Jeetje wat spannend dat dit echt gaat gebeuren! We hebben samen de collectie vastgesteld en besteld en nu maar afwachten wanneer het binnen gaat komen.

Afgelopen zaterdag was het zover dat er 2 dozen (slechts 1/3 van de gehele bestelling) stonden te wachten verzonden vanuit Minoti. Ik was aan het springen als een klein kind en tegelijkertijd zenuwachtig over hoe de kleding zou zijn. Vanaf het moment dat ik doos opende werd ik blijer en blijer. Wat een geweldige kleding. Wat een kwaliteit! Je voelt het, je ziet het, je beleeft het dat het gewoon fantastische kleding is!

Net als mama zijn de kinderen ook razend enthousiast over de kleding. Zoooo mama dit is stoer!!! Ohhhh mama wat voelt dit zacht aan mijn benen. Mama!!! Kijk nou er zit gewoon een zak op rug! (die werd trouwens gelijk volgestopt met lego. Je kan het maar beter met je meedragen. Springende kinderen en een springende mama/ondernemer over de Minoti lijn. En dan te bedenken dat er nog meer aankomt blijf ik nog even springen!

Kinderkleding is voor mij pas geslaagde kinderkleding als mijn 3 kleine rauwdouwers erin kunnen ravotten, rennen, klimmen, fietsen, steppen, vallen en het heel blijft. Wij hebben dit uiteraard dus uitgeprobeerd. En op alle vlakken is Minoti goedgekeurd. Ik ben zo verschrikkelijk blij dat ik de stap heb genomen om dit aan te gaan bieden. En ik wil dat jij ook zo blij wordt van Minoti! De kleding is echt fantastisch. Valt in het hogere segment en je krijg echt waar voor je geld! Duizenden zinnen zijn niet genoeg om je te vertellen over dit merk. Dit zal je echt zelf moeten ervaren. Dus heb je nog twijfels over Minoti? Niet doen want dit is kleding die zo fantastisch is, zo goed voelt, zo’n goede pasvorm heeft en waarvan de kwaliteit zo hoog ligt, dat je gewoonweg niet teleurgesteld kan zijn!

Er komt nog meer kleding van Minoti. Dus blijf ons volgen via facebook of instagram of het www

Ik ben reuze enthousiast! Jij toch ook? 

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.
© 2018 - 2019 Kledingkansjes | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Wij eten cookies. Eet jij met ons mee? Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.